sâmbătă, 9 noiembrie 2013

P-Track Criterium 2013

luni, 27 mai 2013

24 Hours Finale Ligure Race 2013

În weekend-ul 25-26 Mai am avut plăcerea de a fi invitat de către echipa Cicli Boscaro pt a participa la cea mai mare competiţie de 24 ore din Italia desfăşurată în Finale Ligure, Province of Savona. În acest an a fost a 15-a ediţie a acestui eveniment desăvârşit unde s-au înscris 300 de echipe cu un total de peste 2400 participanţi.

miercuri, 20 martie 2013

Giant Italia Team | MTB Pro Team

În primul rând aș vrea să subliniez faptul că Giant Italia Team şi Giant România sunt două echipe complet separate/diferite. Cu Giant România (BUS Giant) nu am nicio legătura şi nu a adus nicio contribuție faptului că eu sunt actualmente membru al echipei profesioniste de MTB Giant Italia Team. Am ținut să precizez acest lucru nu pentru a desconsidera echipa BUS Giant, pentru care am tot respectul posibil, ci pt că au apărut diverse zvonuri care trebuiau clarificate.

marți, 14 februarie 2012

Plimbare cu bicicleta iarna

Astazi mi-am spus ca trebuie sa ies la o plimbare pe asfaltul acoperit de zapada (bine,aveam si treaba si trebuia sa ma deplasez :D ).
A fost o plimbare placuta ,cu putine gesturi si acte jignitoare din partea pietonilor si a soferilor. Spun putine pentru ca , totusi, marea parte a populatiei(in Romania) nu este obisnuita cu ciclisti sau biciclisti in niciun fel ,mai ales iarna pe zapada :))
Prin claxoane si vociferari de genul : "Ia uite-l ba p-ala !! " sau alte expresii, isi exprima cetateanul roman surprinderea .
Am invatat sa ignor si m-am bucurat de plimbare in timp ce altii isi pierdeau timpul incercand sa scoata masinile din parcari :D Ceea ce nu este de condamnat ! Nu trebuie ca toata lumea sa circule cu bicicletele pe zapada la minus grade. Dar ca exemplu, eu am ajuns unde aveam nevoie in 13 minute. Pe asfalt uscat fac 10 minute. Daca foloseam o masina, probabil 13 minute ar fi durat doar sa dau zapada de pe masina :)))

That being said , sper sa va placa filmuletul :)

luni, 2 ianuarie 2012

Pista de biciclete adecvata in Bucuresti !

De curând am mers dinspre Piaţa Victoriei spre Buzesti şi am văzut singura pistă de biciclete în adevăratul sens al cuvântului, aşa cum ar trebui să fie o pistă de biciclete, pe carosabil şi nu pe trotuar pe unde trebuie să faci slalom printre oameni, stâlpi, canale descoperite şi sărituri de pe un trotuar pe altul.

Din păcate, nu suntem romani dacă nu încălcăm nişte reguli de circulaţie, ba chiar reguli de bun simţ până la urmă. După cum veţi vedea în clipul postat mai jos, nu se poate să nu fie parcate maşini în zone interzise !

Cum lucrările de la Piaţa Matache spre Ştirbei Voda nu sunt încă terminate ,m-am gândit să fac puţin Off-Road . Vizionare plăcută !

vineri, 23 decembrie 2011

Spunand lucrurilor pe nume !

Asa cum am inceput sa povestesc despre problemele dinaintea cursei de la Tusnad si ca am hotarat sa renunt la echipa Pro Cycling Geiger , acum voi spune lucrurilor pe nume .

Poate multi dintre voi aveti o parere foarte buna despre aceasta echipa, pentru ca asta vor sa credeti. Pro Cycling Geiger tine foarte mult la imagine, dar in cazul de fata, imaginea nu face cat o mie de cuvinte tocmai pentru ca nu are "cuvant" .

Arges Autumn Race 06.11.2011

Imediat dupa cursa de la Tusnad, la cateva zile am predat echipamentul si am renuntat oficial la echipa Pro Cycling Geiger astfel ca la cursa de la Pitesti am luat startul individual , cu sprijinul bunului meu prieten Bogdan ( Ceky) care mi-a oferit bicicleta lui pentru a putea lua startul.
      Bicicleta fiind o Kona Hei Hei Supreme cu schimbatoare Sram, manete frana Formula R1, suspensii, shock, roti  DT Swiss, angrenaj Extralite si alte piese aftermarket! Merci Ceky :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...