marți, 18 ianuarie 2011

Hot in Bucuresti

Zilele trecute am gasit acest clip in care se arata indiferenta oamenilor fata de hoti , in acest caz de biciclete, mai ales ca "hotul" din acest clip isi desfasoara actiunea intr-un mod foarte evident,cu un bomfaier!
Presupun ca majoritatea oamenilor gandesc sau gandeau ca lasand bicicleta in zone circulate si aglomerate vor fi mai bine protejate si ca hotii nu vor risca sa fie impiedicati de catre cetatenii cinstiti si cu simt de raspundere ai orasului Bucuresti sau ai Romaniei...

7 comentarii:

  1. :)) da tare filmuletzu! asa vad si eu cum m-am trezit eu fara ea :)) nu era o bicicleta asa de scumpa si m-am gandit ca poate daca o las intr-un loc mai populat cum ar fi Romana nu se deranjeaza nimeni sa o ia :)) se pare ca m-am inselat . Orcum am vazut tot ghinionul cu un "ochi" de optimism si mi-am luat una mai buna :)) pe care acum daca am sa o mai leg o sa fie cu un lant cat mai gros si cu un lacat cat mai mare :)) Si cu toate astea nu stiu cat de mult sunt devina oamenii care nu au chef sa isi petreaca toata ziua in sectia de politie pt ca au incercat sa faca un bine .... Tare curios sunt daca au rezolvat vreodata vrun furt de bicicleta sau macar daca s-au interesat sa o faca . Orcum multa bafta detinatorilor de biciclete

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca indiferent de cat de bine este legata bicicleta tot se gasesc modalitati rapide de furat :)) Probabil ca nu au fost multe cazuri de biciclete furate rezolvate sau chiar nici unul. Unui fost coleg, angajat in M.A.I i-a fost furata bicicleta din scara blocului , legata de balustrada, din fata usii in doar 10 min( a fost lasata provizoriu, nu o tinea de obicei acolo) si nu au rezolvat nimic politistii.
    Cat despre petrecerea timpului la sectie drept martor,e adevarat k nimeni nu are timp de pierdut dar este discutabil, depinde de situatii. Eu de exemplu daca as vedea pe cineva care incearca sa deschida un antifurt de bicicleta in alt mod decat cu cheia , as chema politia si dak spune ca a pierdut cheia sau ceva de genu se poate legitima la politie si eventual poate dovedi cu niste poze . Orice posesor de bicicleta are cel putin o poza cu bicicleta sa.
    Spor la pedalat !

    RăspundețiȘtergere
  3. Da... este adevarat si eu m-as opri si as chema politia problema este ca pana gasesti un politist cand ai nevoie.. trebuie sa il tii pe nea bomfaier :)) Orcum bafta in continuare tuturor si celor care mai vad un bomfaier un apel la 112 si tot e ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  4. =))))))) E trist dar nu ma pot abtine din ras :)))) comedia negra din care facem toti parte :)) asta e Romania :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact , asta e Romania . Doar ca dureaza prea mult sa o reabilitam , in toate privintele nu numai apropo de furat biciclete pt ca si in alte tari se fura la greu biciclete :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar nu cred ca ai sa vezi nesimtirea de la noi,chiar asa cu bomfaieru :))))) in alte tari macar ai garduletz d-ala nebun unde sa o legi la noi sunt mult prea putine si anul trecut am vazut prima data si in Ro ( oricum nu stiu daca are un nume special asa ca i-am spus garduletz nebun )

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, sunt prea putine suporturi unde sa-ti legi bicicleta dar oricum o legi de roata de fata si restul bicicletei fuge , trebuie sa umbli cu vreo 2 lanturi sa poti lega bicla :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...