joi, 3 februarie 2011

De ce sau pentru ce ?

Intrebarea asta mi-a fost adresata de catre un fost coleg de la Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti astazi, cand mi-am postat blogul in lista de messenger.

O intrebare nu tocmai buna avand in vedere situatia actuala a clubului Dinamo care nu isi mai "permite" sa isi intretina sportivii , sportivi care aduc titluri de Campioni ai Romaniei legitimati la Dinamo Bucuresti. Cand spun intretinere , nu ma refer doar la situatia financiara ci si la o masa asigurata celor cazati in clubul Dinamo.

Aceasta intrebare trebuie pusa conducerii clubului. De ce nu se mai sustine performanta ?

Ca sa raspund la intrebare, de ce mi-am facut blog, raspunsul ar fi acela ca doresc ca lumea sa cunoasca detaliile unui sport mai putin popular si faptul ca, ca senior este dificil sa continui cu sportul de performanta dupa varsta de 18 ani din lipsa fondurilor, cum este cazul clubului Dinamo si nu numai. Un alt motiv pt care mi-am facut blogul este acela , ca si ceilalti bloggeri, de a ne asterne gandurile, povestile , de a comunica... chiar daca textele raman aici fara replici, comunicam cu noi insine.

11 comentarii:

  1. Mi se pare destul de trist poate de asta nici nu este nimeni interesat sa investeasca ca sponsor in echipe de ciclism ... mai ales cand zici Dinamo nu este un nume care sa nu il stie toata lumea ...(daca nici echipa ta atunci cine?) pacat de cei care chiar merita sa investesti in ei sau cel putin sa ii hranesti ... Pot da vina pe criza sau eu mai stiu ce dar ca deobicei cand o institutie te fura! pe fata nimeni nu face nimic si nu le pasa macar . Cum a fost si intrebarea fostului tau coleg: " de ce sau pentru ce " Trebuia sa il intrebi si tu : " Dar tu de ce sau pentru ce mai stai acolo sau mai faci ciclism?" Tocmai pentru ca vrei sa demonstrezi ca se poate si ca nu te lasi asa usor doborat si pentru ca nu o faci doar! pentru banii. Ii poti pune intrebarea asta din partea mea mai bine :"de ce sau pentru ce ?"
    ~De Ce NU!~ sa raspunda la intrebare si e ca si cum si-ar raspunde si la "de ce sau pt ce?"
    Felicitari! din nou si tine-o tot asa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru interviul acordat rev. Cosmopolitan chiar am citit articolu in rev. nu stiam de unde mai auzisem de tine:D
    Este trist intradevar ce se intampla cu alte sporturi daca nici clubul nu te mai sustine vb Elisei atunci cine?
    Poate vei avea prileju in urmatorul articol sa vorbesti mai multe pe tema asta .
    La cat mai multe articole si multa bafta pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  3. SA LE FIE RUSINE CELOR DE LA DINAMO !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt niste politisti corupti cei de la Dinamo ce te astepti de la ei .

    RăspundețiȘtergere
  5. Da frumos interviu , frumoasa viata, multa bafta tie si celor de la Dinamo mai aruncale si lor din cand in cand cate un os :)) ( Imi scuzati umorul negru)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta a fost ideea pt care am scris despre Dinamo, trebuie ca lumea sa cunoasca anumite aspecte care nu sunt deloc de laudat.
    @Savi, nu ma deranjeaza umorul negru,oricum pe principul asta functionam :))

    RăspundețiȘtergere
  7. si anul asta vei fi la echipa dinamo ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am plecat de la Dinamo in 2010 in februarie si anul asta nu voi participa pt Dinamo. Voi fi la o echipa particulara , echipa de Mountain-Bike. Mai multe detalii voi da in curand.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da asa e fara el am fi doar niste tristi :)) macar asa facem haz de necaz multa bafta incontinuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Salutare man, ma bugur sa te vad in blogosfera! Orice sportiv ar trebui sa aiba blog, mai ales in cazul sporturilor individuale. Comunicarea e benefica pentru toata lumea ;) Pe mine personal m-a ajutat blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut Eli ! Thanks for visiting my blog :)) Da , sunt de aceeasi parere ca si tine . Orium tu ai blog si site cred k de 10 ani, nici nu mai tin minte :)) :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...