sâmbătă, 4 iunie 2011

Maratonul Vinului

    Astazi a fost o zi cu mare ghinion pentru mine la Maratonul Vinului deoarece dupa start , eu cu Logigan si Frunzeanu am luat avans fata de pluton si dupa aproximativ 10-13 km am facut pana la roata de spate.
    Am scos camera, am inlocuit-o si am umflat-o. In tot acest timp,probabil 3-4min :) am fost intrecut de cei care ne urmau asa ca am plecat repede, i-am ajuns si i-am si depasit dar dupa ce i-am depasit n-am apucat sa merg prea mult ca am spart din nou pe spate si de data asta nu mai aveam nici camera si nici butelie cu co2 pt umflat roata. Am primit o camera de la un coleg(Robert Kovacs) care era imediat in spatele meu si o pompa de la Marius Ionascu (Maus) si m-am rugat sa nu mai sparg inca o data pt ca atunci chiar ca se termina cursa pt mine.
    Dupa cele 2 pene si cu pompa imprumutata am bagat tare , incercand sa ajung inapoi in fruntea cursei si eventual sa-i inapoiez pompa lui Maus.
  
    Nu am reusit sa fac nici una nici alta pt ca pe o coborare mi se incurcase lantul, s-au facut 3 bucle , cum sunt in poza(va dati seama cum coboram :D ) doar ca una din bucle s-a facut exact la schimbatorul de pinioane asa ca a fost f greu de scos de acolo si de descurcat.



Cu toate ca m-am simtit foarte bine azi (dupa razboi multi eroi se arata :)) au fost de ajuns cateva piedici ca sa pierd podiumul.

Clasament General :

Locul 1 : Logigan Lucian - ProCycling Geiger Team
Locul 2 : Frunzeanu Marian - Dinamo Bucuresti
Locul 3 : Kovacs Robert - ProCycling Geiger Team


Clasament 18-29 ani :

Locul 1 : Logigan Lucian-ProCycling Geiger Team
Locul 2 : Robert Kovacs-ProCycling Geiger Team
Locul 3 : Adrian Nitu-Conpet-EmmedueSport

Felicitari Participantilor si Organizatorilor !






8 comentarii:

  1. Sincer imi pare foarte rau pentru incidente, cred ca ai fi facut o cursa frt, frt buna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Marian :* Oricum stiam ca se poate face pana inca de cand am fost impreuna pe traseu,cu 3 zile inainte de cursa dar asta e. Mai sunt destule curse :D

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce n-ai avut mai multe camere de schimb la tine, mai ales ca stiai ca se face pana? Te ingreunau?

    RăspundețiȘtergere
  4. La un traseu asa "scurt"(55km)se pot recupera cateva minute pierdute doar la o pana dar la 2 pene cursa este deja pierduta avand in vedere adversarii. Mi-ar placea sa pot sa stau 10 minute pe iarba , la umbra sa ma relaxez dupa care sa plec , sa-l prind din urma pe Marian sau pe Luci si sa si castig cursa :) Ar fi frumos . A 2-a camera a fost mai mult ca sa ajung la sosire si poate daca aveam noroc sa mai sparga cineva din fata sa mai recuperez un loc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din ultimu filmulet care l-ai postat se intelege clar de ce nu mai ai sansa sa ii prinzi din urma :)) ( vis a vis de viteza care se poate prinde si nivelul de performanta la care sunteti) Felicitari! Mergi senzational ! Si soferi fac aceeasi greseala au impresia ca daca esti pe bicla mergi cu vreo 5 laH :))ca sa nu mai zic acordarea de prioritate inexistenta , iti mai tasnesc si in fata crezand ca daca pui frana te poti opri instant :)) Apropo care este viteza cea mai mare la care ai ajuns ? pe o coborare; pe plat ; si la plasa ( asa stiu ca se zice "plasa" 'cand stai in spatele unui vehicul' nu sunt sigur :)) daca fac o gafa scuze :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe coborare am mers cel mai tare cu 90km/h , pe plat cu 60-65 fara plasa si la plasa cu 100km/h . Ai spus corect , plasa se spune atunci cand stai in spatele unui vehicul sau dupa alt sportiv. Cand stai in fata se numeste trena.

    RăspundețiȘtergere
  7. "Ma bucur ca nu am facut o gafa :))"
    !!WoW!! Impresionant! Felicitari! :D se vede ca ai talent la coborare , ai incercat dunhill?:) am vazut ca ai podium la toate ramurile ciclismului :) dar de dunhill nu am vazut nimic :) Multe medalii de aur! pe viitor BAFTA!

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am dat de distractie la downhill dar o sa ma bag si la competitie.
    Mai astept un pic pt ca exista pericolul sa ma accidentez.
    Multumesc pt urari !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...