vineri, 3 iunie 2011

Szilvásvárad Marathon , Ungaria 29-05-2011

      Szilvásvárad Marathon este o cursa care anul acesta a implinit 10
 ani de cand se desfasoara. La aceasta competitie am participat eu si colegul meu Logigan Lucian.
      Competitia a avut la start peste 1000 de participanti printre care si amatori. A fost un traseu de 70 km cu altitudine de 1700, intr-o zona foarte frumoasa .
      La distanta de 70 km , Logigan a fost castigator iar eu pe locul 3 . A fost un traseu nu foarte dificil, a avut cateva urcari mai lungi si abrupte dar in rest se putea merge destul de tare. Luci a scos o viteza medie de 25km/h iar eu 24 km/h.
      Urmeaza sa postez cateva filmulete din timpul cursei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...