joi, 28 iulie 2011

Campionatul National De Mountain Bike Cross Country

       Campionatul naţional de cross country de anul acesta a fost desfăşurat în staţiunea Păltiniş din judeţul Sibiu în dată de 17 iulie.
       Traseul a fost aproximativ acelaşi pe care s-a desfăşurat şi Campionatul Balcanic din 2007 la care am fost pe locul 2 , după un sportiv al Greciei. Traseu dificil, cum era de aşteptat, cu urcări şi coborâri abrupte şi chiar periculoase la un moment dat , când se acumulează oboseala.
  
  Spun asta pentru ca, dupa 2 ture si jumatate, timp in care am fost in frunte urmat de Tudor Oprea si Logigan Lucian), am fost depasit de Tudy si am reusit sa-mi iau prima tranta pe o portiune mai dificila. Dupa ce m-am tavalit un pic prin praf, cand m-am ridicat Luci m-a ajuns si i-am facut loc sa poata depasi confortabil deoarece nu voiam sa cada si el  :))
       Dupa aceasta cascadorie, am mers mai departe, l-am prins pe Luci iar el a stat dupa mine aproximativ un tur pana cand mi-a dat atacul inainte de sosire cu cateva minute :) Faza distractiva urmeaza pentru ca pe aceeasi portiune pe care am cazut cu un tur inainte, m-am tavalit din nou dar ceva mai spectaculos de data aceasta :)))
       Oricum, in afara oboselii cred ca era si o chestie psihica pentru ca si la antrenament aveam o oarecare frica pe acea portiune si din poze poate va veti da seama ca nu era cea mai grea ! :)))
   
        Pacat ca mi s-au terminat bateriile prea repede.... :))
    
       Clasamantul este urmatorul :   (foto : Ciclism.ro)

      Tudor Oprea
      Logigan Lucian
      EU :))




Tudor Oprea

Logigan Lucian
















                                                                                                                    Logigan Lucian

                                                    






2 comentarii:

  1. Tari pozele! Felicitari baieti! Se pare ca in ultima perioada ti-au cam placut trantele :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci. Daa , am ramas in urma cu cazaturile si parca cere organismul o recuperare la cazaturi :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...