luni, 8 august 2011

Banat Mountainbike Maraton

         Editia  a VII-a a fost ieri la  Gărâna - Semenic unde la ora 10 s-a dat startul pt cursa de 80 km care la final au fost de fapt 88 km...  dupa cum mi-a spus colegul meu, Logigan Lucian.
      
        Clasamentul la Categoria 18-34 , 80 km (88km) dupa cum urmeaza :

  
 
      Loc  Nr.Conc.   Nume                     Echipa                                         Timp
    
        1       824        Cleppe, Vouter        Vivelo                                     04:46:34.089
        2       802        Logigan, Lucian        Pro Cycling Geiger Team        05:01:24.161
        3       817        Frunzeanu, Marian    BikeXpert                              05:09:59.607

         Clasamentul la Categoria > 34

      Loc  Nr.Conc.    Nume                       Echipa                                        Timp    

       1        803        Oprea, Tudor          Procycling Geiger Team           04:52:06.962
       2        811        Ionascu, Marius       Dhs-Tibiscus Team                  05:38:01.687
       3        801        Gheduzzi, Ulisse       Pro Cycling Geiger Team         05:54:55.455

           Motivul pentru care nu apar in clasament si nu am fost prezent la competitie este acela ca, cu o saptaman in urma, la un antrenament la Cota 2000 , in timp ce coboram am luat o cazatura la o viteza nu prea mare dupa cum se vede in clipul de mai jos si mi-am rupt degetul mic de la mana stanga :)) De la falangina(mai exact), degetul era la 90 grade spre dreapta.
          Anyway, dupa ce am strigat la Ulisse  ca am cazut si mi-am rupt degetul, l-am apucat zdravan(pe deget) si l-am indreptat :))
          Oricum era anesteziat asa ca puteam sa ma joc cu el ceva vreme(m-a tinut destul "anestezia" :))   Cum nu l-am indreptat bine din prima, am mai tras inca o data de el, de la baza degetului pana in varf, a trosnit de cateva ori si am fost bun de plecare :D
      Toate astea s-au intamplat pe la 1800m altitudine si deja pe la Sinaia, la cota 1400 era umflat mai serios. Dupa coborare, am plecat spre Bucuresti(cu masina) si cand am sosit in Bucuresti m-am oprit la Spitalul C.F nr. 2 .
    
      Nu cred ca aveati nevoie de asa multe detalii dar am vrut sa va creez o imagine a ceea ce am vazut eu >:)) (evil laugh)

      BAH, Mi-am rupt degetu' !



5 comentarii:

  1. =)) Esti tare!!rau!!!:*:P

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))) Ce descriere caterinca! Bine ca nu ai aratat si degetul ca mi se cam inmuiau genunchii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. As fi vrut sa arat si degetul dar eram putin panicat pe moment si am actionat asa mai rapid. Dupa aceea m-am gandit ca trebuia sa ridic mana sa se vada :)) Asta e , oricum cred k e suficienta descrierea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu mi-am rupt acelasi deget...la antrenamente ma...ce tare...doar ca era in geamul la unu cu masina...:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat ca doar tu ai avut paguba :P trebuia sa dai cu pompa :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...