luni, 2 ianuarie 2012

Pista de biciclete adecvata in Bucuresti !

      De curând am mers dinspre Piaţa Victoriei spre Buzesti şi am văzut singura pistă de biciclete în adevăratul sens al cuvântului, aşa cum ar trebui să fie o pistă de biciclete, pe carosabil şi nu pe trotuar pe unde trebuie să faci slalom printre oameni, stâlpi, canale descoperite şi sărituri de pe un trotuar pe altul.

      Din păcate, nu suntem romani dacă nu încălcăm nişte reguli de circulaţie, ba chiar reguli de bun simţ până la urmă. După cum veţi vedea în clipul postat mai jos, nu se poate să nu fie parcate maşini în zone interzise !
 
      Cum lucrările de la Piaţa Matache spre Ştirbei Voda nu sunt încă terminate ,m-am gândit să fac puţin Off-Road . Vizionare plăcută !



4 comentarii:

  1. 200 de metri de pista si 15 masini parcate pe ea. Asta-i Romania.

    Off topic, lasa comentariile la liber, e o aventura sa comentezi pe site-ul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, am corectat . Pana acum comentariile erau la liber inclusiv Anonim( se vede la alte postari ca am primit comentarii anonim) Probabil am selectat din greseala alta casuta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca la noi la nimeni . Trebuia sa le stergi masinile cu ghidonul numai asa invata si la noi omul ceva
    Am zis omul trebuia sa zic marele animal/sofer roman( nu aduc discriminare tuturor romanilor doar celor care se simt0:10respectiv0:50 - chiar nu am vazut asa ceva in afara si am calatorit ceva)sa iertam masina pe avari, nu vad nici un spital in jur sa o pot ierta. Intr o alta ordine de ideei iti multumim ca ne-ai aratat si zona Matache , daca anul asta nu o sa fie gata poate organizati o cursa pe acolo(LOL) ar fi interesant. La multi ani!Marius tot ce iti doresti pe acest an sa ti se indeplineasca in cel mai scurt timp. Sanatate si multa Bafta in sezonul 2012!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am gadit sa le agat un pic oglinzile dar cu legile noastre nu se stie ce se putea intampla...tot eu as fi iesit vinovat :)) Cel mai bine ar fi sa chemi politia sau un serviciu de ridicari auto pentru parcari neregulamentare dar inseamna timp pierdut(odata tot voi face ceva de genu', chiar daca pierd ceva timp :))

    Multumesc mult pentru urarile de inceput de an ! Asemenea va doresc tuturor. Am inceput anul binisor, am ceva planuri pentru 2012 care sper sa-mi reuseasca :D
    Merci din nou si sa auzim de bine ! Sau sa ne citim de bine :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...