vineri, 23 decembrie 2011

Spunand lucrurilor pe nume !

Asa cum am inceput sa povestesc despre problemele dinaintea cursei de la Tusnad si ca am hotarat sa renunt la echipa Pro Cycling Geiger , acum voi spune lucrurilor pe nume .

Poate multi dintre voi aveti o parere foarte buna despre aceasta echipa, pentru ca asta vor sa credeti. Pro Cycling Geiger tine foarte mult la imagine, dar in cazul de fata, imaginea nu face cat o mie de cuvinte tocmai pentru ca nu are "cuvant" .



Aici nu mă refer la contractul pe care l-am avut semnat, chiar dacă în contract era specificata o Anexă care, după semnarea contractului nu a mai fost creată. Din punct de vedere legal, şi-au respectat contractul dar prin amânarea unor detalii au reuşit să mă facă să alerg pentru ei aproape un sezon întreg.

Dupa semnarea contractului, asa cum am scris si mai sus, nu a mai fost creata Anexa unde trebuiau specificate sumele premierilor pentru fiecare competitie la care eram pe podium. Prin amanarea acestei Anexe, prin diverse scuze au reusit sa beneficieze de rezultatele mele si de prezenta mea pe podium la fiecare competitie !

Sigur, as fi putut rezilia contractul dar m-am bazat pe cuvantul lor si am avut incredere intr-o asa zisa prietenie! Cand am predat echipamentul(la cateva zile dupa Tusnad Maraton), unul din sponsorii echipei/manager Ulisse Gheduzzi m-a asigurat ca pana la urma voi primi doar 900 ron pentru Campionatele Nationale de Sosea si cele de Cross Country(ambele locul 3)(cand in mod normal,cum am stabilit, trebuia sa primesc premiere pentru toate competitiile la care am fost prezent pe podium). Dupa cateva zile mi-a spus ca voi primi de fapt doar 700ron pentru ca din cei 900 ron trebuie sa plateasca niste taxe asa ca imi revin doar 700 ron. Am fost de acord(mai bine atat decat nimic). Banii urma sa ii primesc in luna Decembrie.
In data de 05 decembrie i-am dat mesaj intrebandu-l cand urmeaza sa primesc banii pentru premiere . Detaliile le cititi in pozele alaturate :














Deci a ramas stabilit .... 700 ron in data de 22 decembrie. Ce credeti ca se intampla in ziua de 22? Puteti ghici? Pun pariu ca nu! :))

In data de 22, a venit soferul firmei lui Ulisse cu mai multe hartii pe care trebuia sa le semnez pentru a putea primi cei 700 ron. Pe acele hartii scria ca primesc mai multe sume de bani pentru mai multe concursuri la care am participat. Sumele adunate insemnau bineinteles cu mult peste cei 700(undeva la 7000ron). Cum am vazut hartiile, bineinteles l-am sunat pe Ulisse spunandu-i ca niciun om in toate mintile nu semneaza pentru o suma foarte mare de bani pe care nu o va primi! Bineinteles ca nu am vrut sa semnez pentru toate hartiile si ca voi semna doar pentru suma pe care o voi primi,respectiv 700 ron, moment in care mi s-a pus conditia sa le semnez pe toate sau nu primesc nimic !



Am ales varianta a 2-a in care nu voi primi niciun ban dar voi DARUI, mai ales cu ocazia sarbatorilor :)), voi darui informatii VOUA, cei care cititi. Informatii care poate va vor ajuta pe viitor sau poate deja le stiati .



Sarbatori Fericite si aveti grija cu cine faceti afaceri!



P.S: Sper să nu se audă vorbe din nou că am schimbat clubul din cauza neseriozităţii mele! M-am lovit de aceeaşi problemă la toate cluburile la care am fost şi se pare că încă nu m-am învăţat minte!

UPDATE (13-01-2012) :   Dupa postarea acestui articol pe Facebook, am primit mai multe pareri si sustineri din partea multor persoane. Printre aceste persoane a fost si Mircea Florescu (BikeXpert)care, prin acordarea unui "Like" articolului si-a exprimat, zic eu , sustinerea morala . Mai tarziu am aflat ca a fost contactat de catre Tudor Oprea (Tudy) pentru a incerca sa explice care a fost de fapt problema si cum s-a ajuns la asememenea discutii.
     Explicatia a fost ca eu de fapt am primit premierea dupa fiecare cursa dar nu am semnat imediat pentru primirea banilor si de aceea s-au strans la final de an aceste hartii pe care nu am mai vrut sa le semnez cu toate ca eu mi-am primit integral banii pentru fiecare cursa ...

     Acum intreb; Daca mi-as fi primit toti banii si totul era in regula, ce motive as fi avut sa parasesc echipa si sa aduc toate aceste discutii? Nu mai vorbim despre faptul ca eu semnam si pentru un gel sau un baton energizant !

     Posibil pentru a-mi ingreuna drumul  catre echipa BikeXpert, Tudy a recurs la acest gest "disperat",as putea spune, prin a incerca sa influenteze deciziile lui Mircea .

21 de comentarii:

  1. Imi pare sincer rau pentru tine si mai ales pentru fapta in sine.
    Sarbatori fericite si un an nou cu mai multe realizari pe plan profesional.

    Sopinel

    RăspundețiȘtergere
  2. concluzia care ar fi? Mai bine pe cont propriu, nu? In Romania totul este oare transformat in inselatorie si furt legal?
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa existe o autoritate competenta care sa le arate ca nu isi permit asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ţi se face scârbă... Lucruri obişnuite la noi în ţară. Eu nu cred că ne mai facem bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sopinel: Multumesc pentru urari. asemenea , Sarbatori fericite ! Pe plan profesional nu renunt si voi fi prezent la cate curse voi putea , cu ajutorul cui va fi dispus sa colaboreze cu mine sau pe cont propriu.

    @Travel and Write : concluzia ar fi ca tot ceea ce incerci sa faci in afaceri sau colaborari , cu cineva cunoscut sau nu , trebuie facut in scris si nu mers pe vorbe si incredere ... Cam da, in Romania se merge pe principiul de a prosti lumea ,cat mai mult posibil.

    @Iulian Barbuceanu : Din punct de vedere legal, ei nu imi mai datoreaza niciun ban din cauza faptului ca au amanat semnarea contractului aditional pentru specificarea premierilor. Singurul lucru pentru care ar putea fi acuzati ar fi Fentarea Fiscului, lucru care nu ma intereseaza personal. Am postat articolul pentru a arata oamenilor ca , echipa care doreste a fi cea mai de succes din Romania , isi pierde sportivii prin nerespectarea cuvantului si strategii de amanare a unor plati stabilite de la inceput.

    @Teo : Sunt de acord cu tine dar sunt optimist. Sincer, am patit la fel si in tari occidentale precum Italia sau Belgia. Din Italia mi-am recuperat banii dar din Belgia am pierdut in anul 2008, 600 euro pentru 2 luni cat am alergat pentru o echipa care au amanat semnarea contractului(Mi-au spus un motiv rasist ar spune multa lume : " Pentru ce ma grabesc sa semnam contractul/respectiv sa-mi primesc banii pentru ca sunt roman si ca am asigurata cazare si masa ! ) Bineinteles a 2-a zi am plecat si, managerul cand a vazut ca vreau sa plec nu a vrut nici macar sa ma duca la aeroport. A trebuit sa platesc pe cineva sa ma duca cu masina. Asa ca peste tot sunt astfel de oameni .

    RăspundețiȘtergere
  6. Niste jeguri! care nu pot fi numiti oameni...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mosu...niste ratati,eu spun,am foat colegi de club la ...mazicon capishon...singurul club care si,a onorat nu numai salariile pentru noi va spun a fost bilal cu csm braila...aia da oameni restul niste gunoaie...pacat si de aia ca,si bat joc

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi seconfirma inca o data ce caracter jegos are Tudy pt care dealtfel nu am pic de respect ca si om.
    Succes in noul sezon alaturi sau nu de o echipa serioasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cea mai mare răzbunare este succesul, Marius.
    Am avut ocazia de a te vedea și a alerga alături de tine anul trecut în câteva curse și te-am perceput ca pe un ciclist polivalent, complet și puternic iar vârsta e încă atuul tău. Continuă să te pregătești cu seriozitate și, cu siguranță, viitoarele tale succese în vor roade.
    Multă baftă!

    RăspundețiȘtergere
  10. SALUT! Avand in vedere numele meu apare ca o referinta in istoria asta trebuie sa precizez cateva lucruri:
    Primul lucru pe care trebuie sa-l clarific este ca am dat like pe Facebook la povestea asta pentru ca ea este o poveste care a ajuns la urechile multora si speram ca si cei din echipa sa isi exprime punctul de vedere asa incat toata lumea sa poata vedea ambele parti ale "conflictului" astfel incat sa putem singuri trage concluziile. Cei de la Geiger au ales sa nu se implice intr-o discutie publica pe tema asta, le respect si sustin decizia! Este adevarat ca am avut o discutie cu Tudy despre chestiunea asta in care el a vrut sa clarifice ceea ce s-a intamplat si Tudy nu a sustinut niciodata ca lui Petrache i-au fost dati banii de premieri! Imi pare rau ca Marius a inteles gresit sau partial ceea ce am spus eu si de asemenea imi pare rau ca spusele mele nu au ajuns corect intr-un spatiu relativ public! Problemele financiare intre un sportiv si clubul la care este sau a fost legitimat se rezolva intre parti si nu pe internet! Mai vreau sa adaug ca atat pe Tudy cat si pe Ulisse ii cunosc de multa vreme si nici unul dintre ei nu are nevoie de semnaturi in fals pentru 1600 de euro! Parerea mea (avizata!) ramane ca este vorba de o lipsa de comunicare intre parti.

    A doua problema atinsa de Marius aici este echipa BikeXpert unde, fiind unul dintre proprietari, vreau sa clarific iarasi lucrurile: decizia noastra de a lucra cu un sportiv nu tine de angajamentele lui anterioare ci doar de rezultate, seriozitate, disponibilitate si bugetul pe care-l avem la dispozitie! Nu cred ca publicarea acestei povesti ajuta sau impiedica intr-un fel colaborarile lui Marius in viitor. De asemenea vreau sa-mi exprim regretul ca un sportiv valoros cum este Marius trebuie sa isi bata capul cu intelegerea unor chestiuni legate de contabilitate si de juridic, dar astea sunt chestiuni care tin de viata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut Mircea. Trebuie sa precizez deasemenea ca stiu exact ce ti-a spus Tudy, aprobat de tine cat si de Frunzeanu Marian !
    Atat timp cat nu se poate rezolva intre parti prin vorbe bune si intelegere , ce ramane de facut , sa fiu eu ala prost si luat la misto ?
    Adaugarea ta ,cum ca nici Tudy nici Ulisse nu au nevoie de semnaturi in fals pentru 1600 eur poate fi parerea ta corect avizata dar nu este si cazul lor atunci cand eu am refuzat sa semnez mi s-a spus ca vor gasi alte modalitati de a rezolva la contabilitate ! CE inseamna asta ,LIPSA DE COMUNICARE ? :))) Nu cred.
    Apropo de seriozitate si angajament; Cand cineva vine cu asemenea discutii in care imi pun la indoiala EXACT seriozitatea si angajamentul atunci ce mai facem, lasam pe toata lumea sa-si bata joc si sa-si faca de cap ? Chiar daca sunt sportiv ,trebuie sa-mi bat capul cu chestii de ordin juridic pentru ca ma afecteaza in mod DIRECT !
    Poate nu a fost un lucru tocmai Ok ca am specificat numele tau si inteleg ca vrei sa fii neutru in acest conflict dar chiar nu mai suport atata INVIDIE si RAUTATE si BATJOCURA !

    RăspundețiȘtergere
  12. Pacat ca nu i-ai putut da in judecata, s-ar fi gasit destule clauze printre care prejudicii de imagine si spalare de bani :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Andrea : Nu aceasta este intentia mea .

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari! Marius pentru curajul de care dai dovata.Iti faci dreptate si ai tot dreptul sa relatezi ce ti se intampla atat timp cat esti nedreptatit iar lucrul asta se observa clar(in opinia mea). Sunt convins ca lucrurile se vor rezolva si vei avea parte de un an minunat si plin de succese.

    Nu stiu cum Florescu Mircea poate sa spuna ca a dat like doar ca povestea sa ajunga mai departe, in momentul inca care apesi butonul Like inseamna ca esti de acord cu afirmatia respectiva sau o susti, nu stiu cum acum poate sa spuna ca de fapt nu e asa dar poate pentru el acel buton a prins o noua conotatie. Indiferent cum ar fi faptul ca acum le ia partea, intr-un fel nu arata decat ca nici el nu este departe de comportamentul lor. Vis a vis de afirmatia ca nu ai intelege unele aspecte juridice, iar nu ii pot da dreptate nu este singurul care are firma sau care (ca multi alti ) incercam sa nu platim statului anumite taxe DAR este una sa pacalesti statul declarand ca le dai o anumita suma de bani angajatilor (mai mica decat ii dai angajatului in mana propriu-zis) si este cu totul alta sa incerci sa pacalesti si STATUL si ANGAJATUL . Astea fiind spuse transmit inca o data: FELICITARI! Marius pentru faptul ca ai ales sa nu "Taci si sa inghiti" poate asa vom reusi sa schimba mentalitatea multora care considera ca "mai merge" "se mai poate" "daca nu cade pica" acestor oameni nu le pot adresa(cu parere de rau) decat ca sunt: LASI! FARA ORGOLIU, FARA PERSONALITATE intr-un cuvant isi MERITA SOARTA!

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca stii "exact" ce mi-a spus Tudy inseamna ca stii ca nu vorbea despre banii de premieri si ai facut o eroare de comunicare! Eu unul inchei aici.

    RăspundețiȘtergere
  16. Din moment ce am primit confirmare din partea ta , pot spune ca da , stiu exact ce ti-a spus. Altfel cum poate fi ? Si eu inchei aici si nu are rost sa intru in contradictoriu cu tine .
    Inteleg ca negi acum ce mi-ai spus si ce i-ai spus si lui Frunzeanu si nu trebuie sa mai adaug ca era si Ceky cu mine cand ai confirmat ca Tudy ti-a spus ca de fapt mi-a dat banii si ca n-am mai vrut eu sa semnez pentru ei ... Niste aberatii .
    Nimeni nu-si mai asuma faptele , toti fug de responsabilitati.

    RăspundețiȘtergere
  17. parerea mea : cand ai sunat la ulisse trebuia sa zici uite io semnez dar mai intai vreau sa vad banii care sunt pe hartiile astea (adica cei 70000 ron) si atunci cu siguranta o dadea cotita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa cum am scris si in articol, i-am spus ca voi semna doar pentru suma care urmeaza sa o primesc , adica cei 700 ron. Asa ca oricum a dat-o cotita cand a spus ca ori semnez pentru tot si primesc doar 700 ron ori nu semnez si nu mai primesc nimic :)

      Ștergere
  18. Jmecherii balcanice. Probabil fura de la proprietarii nemti ai Geiger prin intermediul echipei de ciclism unde se pompeaza bani sub pretextul recompenselor, PR-ului etc.
    Marius, ai drumul tau :) Go Go Go
    Succes!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...