vineri, 23 decembrie 2011

Arges Autumn Race 06.11.2011


      Imediat dupa cursa de la Tusnad, la cateva zile am predat echipamentul si am renuntat oficial la echipa Pro Cycling Geiger astfel ca la cursa de la Pitesti am luat startul individual , cu sprijinul bunului meu prieten Bogdan ( Ceky) care mi-a oferit bicicleta lui pentru a putea lua startul.
      Bicicleta fiind o Kona Hei Hei Supreme cu schimbatoare Sram, manete frana Formula R1, suspensii, shock, roti  DT Swiss, angrenaj Extralite si alte piese aftermarket! Merci Ceky :D





Am plecat la start în prima linie şi am intrat primul pe traseu dar după puţin timp mi-a căzut lanţul aşa că am cedat primul loc pentru moment :)) aproximez că eram pe un loc 5 şi aveam de recuperat dar cursa era abia la început aşa că era timp suficient recuperez.

Cum tot îmi cădea lanţul am hotărât să nu mai risc mergând cu placa mare aşa că restul cursei am continuat în placă mică pt a evita alte defecţiuni care,din păcate, au apărut în ultimul tur când eram deja pe locul 2, după Logigan .

    Mi s-a rupt lanţul !! :)) Aşa că, ce era de făcut ? O alergare până la linia de sosire aflată la aproape 6km distanţă. Am alergat un tur de circuit şi am terminat pe locul 5 ( bine că mai erau coborâri unde puteam să mă dau pe bike)

    Astfel, am transformat cursa de maraton din pădurea Trivale cu un Duatlon :)

    La final am câştigat la tombola o căciulă shimano. M-am speriat, am crezut că am câştigat premiul cel mare adică o bicicletă! :))

    Din câte am înţeles de la Logigan(câştigător) premiile au fost chiar mici aşa că mai bine că m-am distrat pe traseu şi nu m-am chinuit mai mult de atât să câştig ca apoi să fiu dezamăgit de premiile oferite.

     Ne vedem la anu'?   Poate, dacă anunţa  înainte de cursă ce premii vor da, ! În general, nu vorbesc numai de Argeş Autumn Race.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...