vineri, 23 decembrie 2011

Tusnad MTB Maraton 11.09.2911

       Cursa de la Tuşnad nu a fost prea bună pentru mine....

    A început rău încă dinainte de start când am încercat să lămuresc nişte probleme cu manager-ul echipei (Tudor Oprea-ProCycling Geiger Team) în legătură cu nişte premieri ale curselor anterioare. Bineînţeles că am fost dus cu vorba ,la fel ca până în acest moment dinaintea startului.
  Presuspun că nimeni, după nişte neînţelegeri(probleme sau cum vreţi să le numiţi ), nu mai este într-o stare bună de spirit pentru o competiţie... M-am gândit să renunţ la competiţie şi la echipa chiar atunci dar parcă nu avea rost să pierd o plimbare pe dealurile Tusnadului aşa că am hotărât să alerg la cursă şi abia după cursă să renunţ şi la echipa :)
    Problema cu adevărat dureroasă abia urmează...renunţarea la un Club Sportiv nu este dureros cu nimic, poate doar ustura buzunarul pentru vorbele bune care le-am crezut şi prietenia în care am avut încredere :))

    Am luat startul şi cum nu eram concentrat şi mergeam mai mult la plimbare, pe o coborâre am nimerit o piatră mai "maricica" - destul de mare cât să-mi întoarcă ghidonul, m-am tăvălit peste pietre, rădăcini şi crengi într-un fel în care n-am mai căzut niciodată :)) (n-am văzut piatra pentru că mă uitam la kilometraj )




    Nu se vede că şi cum ar fi mare deranj dar am fost destul de şifonat. Julituri destul de adânci peste tot şi cel mai rău a fost ca în timpul căzăturii , posibil să mă fi agăţat pedala de tendonul piciorului stâng, am avut o rană care s-a vindecat abia după aproape 4 săptămâni.
 Nu are rost să pun alte poze mai detaliate că ar fi prea mult :)

    Am terminat cursa chiar dacă eram accidentat şi după o lună eram refăcut aproape în totalitate.

    Continuarea poveştii ,în legătură cu echipa, va fi în următoarele articole :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...