vineri, 23 decembrie 2011

Predeal MTB Trophy 03.09.2011

     Am luat startul la proba de 45 km . Dupa putin timp de la start, Gorsu Edy a "evadat" din grupul fruntas si dupa ceva timp am hotarat sa merg dupa el pentru ca din grupul in care eram, nimeni nu vroia sa traga dupa el sau cine stie, poate nu puteau sa accelereze mai mult de atat.
     De la plecarea din grupul meu catre Grosu Edy a fost un drum facut de unul singur deoarece nimeni din grupul in care eram nu m-a urmat. Nu dupa foarte mult timp l-am ajuns pe Grosu si am mers impreuna pana in ultimii kilometri ai cursei, bineinteles ca pe toata durata ne-am jucat prin ruperi de ritm, accelerari in zonele cele mai dificile s.a.m.d .
 
 Pe ultima catarare de la Partia Cocosul spre telescaun (Clabucet) unde era foarte abrupt, eu avand doar 2 placi la angrenaj, nu am avut un raport foarte bun pentru a putea urca intr-un timp bun, fiind un prilej bun de a accelera pentru Grosu care era in avantaj avand 3 placi deci si un raport mult mai bun pt o panta abrupta.
    Prin avantajul lui a reusit sa castige cateva zeci de secunde poate mai bine de 1 minut. M-am gandit ca , sosirea fiind destul de aproape ,nu voi avea timp sa-l ajung din urma dar am tras tare si in scurt timp, pe liniile mai drepte il vedeam asa ca stiam ca e aproape.

    Din pacate pentru el sau spre norocul meu, l-am ajuns pentru ca a calculat gresit cateva viraje si a cazut asa ca, atunci cand am tercut pe langa el l-am intrebat daca este ok si mi-am continuat drumul spre sosire unde am trecut victorios.
 
    La clasamentul general si la cel pe categorie am terminat pe prima pozitie fiind urmat de Grosu Edy, Juganaru Razvan, Stancu Alexandru , Oprea Tudor ,Rosioru Daniel , Halasz Istvan , Logigan Lucian , Dinu Vlad si Marius Ionascu(Maus).

    Trebuie sa specific , ca am fost foarte nemultumit de premierile (inexistente) competitiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...