marți, 14 februarie 2012

Plimbare cu bicicleta iarna

Astazi mi-am spus ca trebuie sa ies la o plimbare pe asfaltul acoperit de zapada (bine,aveam si treaba si trebuia sa ma deplasez :D ).
A fost o plimbare placuta ,cu putine gesturi si acte jignitoare din partea pietonilor si a soferilor. Spun putine pentru ca , totusi, marea parte a populatiei(in Romania) nu este obisnuita cu ciclisti sau biciclisti in niciun fel ,mai ales iarna pe zapada :))
Prin claxoane si vociferari de genul : "Ia uite-l ba p-ala !! " sau alte expresii, isi exprima cetateanul roman surprinderea .
Am invatat sa ignor si m-am bucurat de plimbare in timp ce altii isi pierdeau timpul incercand sa scoata masinile din parcari :D Ceea ce nu este de condamnat ! Nu trebuie ca toata lumea sa circule cu bicicletele pe zapada la minus grade. Dar ca exemplu, eu am ajuns unde aveam nevoie in 13 minute. Pe asfalt uscat fac 10 minute. Daca foloseam o masina, probabil 13 minute ar fi durat doar sa dau zapada de pe masina :)))

That being said , sper sa va placa filmuletul :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...