miercuri, 20 martie 2013

Giant Italia Team | MTB Pro Team

În primul rând aș vrea să subliniez faptul că Giant Italia Team şi Giant România sunt două echipe complet separate/diferite. Cu Giant România (BUS Giant) nu am nicio legătura şi nu a adus nicio contribuție faptului că eu sunt actualmente membru al echipei profesioniste de MTB Giant Italia Team. Am ținut să precizez acest lucru nu pentru a desconsidera echipa BUS Giant, pentru care am tot respectul posibil, ci pt că au apărut diverse zvonuri care trebuiau clarificate.

La ceva timp după luna Decembrie, neavând niciun contract cu o echipă din România, şi până în luna Februarie, am decis să trimit câteva e-mail-uri cu CV-ul meu câtorva echipe din străinătate. Primul şi singurul căruia i-am trimis a fost Ovidiu Burghelea căruia îi mulțumesc enorm pentru pasiunea şi implicarea de care dă dovadă! Ovidiu a fost cel care mi-a găsit această echipă şi care a intermediat crearea documentelor necesare pentru a mă putea legitima la formația în cauză.
Din păcate, din cauza fostului comitet al Federaţiei Române de Ciclism, nu am reușit să particip la nicio competiție în Italia mai bine de 2 săptămâni, deoarece nu mi-a fost eliberată licența din diferite motive, unul mai banal decât altul. Nu are rost să dau toate detaliile(ar fi mult mai multe de scris dar nu este cazul să intrăm în prea multe detalii pt moment), dar ca să dau un exemplu, nu mi-a fost acceptată cererea de licența deoarece pe aceasta scria Federația Româna de Ciclism şi Triatlon, iar ei cum nu mai sunt Federație de Triatlon nu o pot accepta, cu toate că această cerere a fost descărcată de site-ul oficial FRC,www.frciclism.ro. În concluzie, nu aveau de gând să-mi elibereze licența. Abia după alegeri şi după ce Novak Eduard a devenit noul Președinte al Federației Române de Ciclism(ceea ce mă bucura enorm,de acum se va vedea o schimbare în bine a ciclismului), el a fost cel care mi-a semnat eliberarea licenței.
Acum las totul uitării și mă concentrez pe pregătire şi a face rezultate cât mai bune în competiții.
Competițiile din România la care voi lua parte cu siguranță vor fi toate Campionatele Naționale , la toate probele de ciclism. Ok, mai puțin Naţionalele de Downhill şi cele de Trial... :)

Spor la Pedalat !

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Merci E.T ! Asemenea ! Am vazut ca iti intri in bulan,cum mai zicem noi :D

      Ștergere
  2. Tot raul spre bine! Multa bafta!
    Sa ajungi cat mai sus.
    Asteptam sa te vedem in Giro d'italia si Tour de France (din ce am inteles/citit despre tine soseaua este ramura care te atrage cel mai mult; sper sa nu gresesc)si bine inteles in toate cursele transmise live prin intermediul internetului/TV, de MTB (poate postezi cateva link-uri).
    Sincer, fara sa aud de la cineva anume... singur am tras concluzia ca poate avea legatura BUS Giant cu plecarea ta la Giant Italia :)
    Probabil nu am fost singurul:)) Este bine ca ai lamurit situatia. Eu personal in calitate de amator, nu am o parere prea buna despre ei... chiar ma miram sa faca asa un gest..
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Tiberiu.
      Asa m-am gandit si eu , tot raul spre bine si tocmai d-aia am hotarat sa fac pasul asta mai ales ca la echipele din tara nu prea aveam acces la competitiile internationale si am cam batut pasul pe loc in ultimii ani...
      Din pacate , nu sunt multe transmisiuni live ale competitiilor de aici , doar stiri si mai transmit live unele curse de sosea.
      Am conexiune de internet de pe telefon si merge cam lent dar o sa incep sa postez stiri despre cursele facute de mine si despre altele curse de pe aici.
      Multumesc

      Ștergere
  3. Felicitari Marius si mult succes in noul sezon !

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu te urmaream de ceva timp, as fi putut gresi sa cred ca anteriorul tau articol era din luna februarie. El e din februarie, dar februarie 2012. Ne pare bine ca ai revenit in blogosfera, dupa mai bine de 1 an de absenta. Asteptam vesti si poze de pe la concursuri si antrenamente :)
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Jet Power Team :D
      Asa e , am fost cam lenes pe blog anul trecut :)
      Am postat mai mult pe Facebook dar o sa postez si pe blog stiri despre rezultatele mele. Bafta si voua ! Va salut !

      Ștergere
  5. Un pas mare, munca da rezultate. Felicitari.
    Si sa nu uiti sa revii si pe la noi la concursuri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e , Alin . Multumesc si cu siguranta o sa fiu prezent si la cursele noastre :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...