vineri, 20 mai 2011

Contour HD 1080p

  In data de 17, am primit de la ActionCamera.ro ,o camera video pt a filma competitiile sau antrenamentele.

 Camera se numeste,asa cum se poate citi si din titlul postarii, Contour HD 1080p.
 Are dimensiuni reduse si o forma eleganta , cantareste doar 116 grame are 95mm lungime,53mm inaltime,34mm latime si se potriveste foarte bine pe casca , pe ghidon ,  sau alte suprafete ale bicicletei si nu numai( mai sunt prinderi pentru  goggles sau suprafete plane)

 Pentru un review complet cu date tehnice puteti citi aici .

 Dupa ce am scos camera din ambalaj am iesit la o plimbare sa fac un "test drive" si cu toate ca se poate regla cu ajutorul unor raze laser , sa vezi cam pe unde vei filma , nu am reglat-o cum trebuia si am filmat mai mult pe jos :)) asa ca filmuletul de "proba "va fi altul, unul de acum 2 zile de la un antrenament pe sosea . Camera am montat-o pe bara transversala a cadrului la un unghi ok, spun eu , iar viitoarele clipuri sigur vor fi mai interesante ! Din pacate, am mari probleme la editarea lor, incarca foarte greu, programele nu prea functioneaza cum trebuie asa ca , clipul care trebuia sa-l pun acum va mai astepta un pic mai ales ca maine voi participa la Cupa Emmedue Sport  si nu prea mai am timp sa ma joc cu programe si filmulete :D

  Pana la urmatorul post despre Contour HD , pun 2 poze pt amuzament , cum erau helmet cameras acum ceva timp si cum sunt cele din prezent respectiv Contour HD  :)









2 comentarii:

  1. Ahahaha ce tare este prima poza :)) Deci cu asta ai filmat... acum inteleg , ce micutza e:) am vazut ca are 116 gr dar cum se simte pe cap ?! Nu este putin incomoda?...

    RăspundețiȘtergere
  2. Se simte ok, simti ca ai ceva pe cap mai ales cand lasi capul in lateral dar nu este deloc deranjant.
    La concurs s-a intamplat sa mai agat niste crengi dar a ramas pe casca , are prinderi bune :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...