duminică, 22 mai 2011

Cupa Emmedue Sport Etapa II

    La ora 10:30 s-a dat startul in etapa a II-a ,cea de MTB Maraton pe o distanta de 70 km. Cursa a fost asa cum ma asteptam , una grea, mai grea decat cursa de sosea din ziua 1.
    Pe parcursul intregii competitii , eu cu Tudy si Frunzeanu am fost in permanenta primii si intr-o perioada a fost si Rosioru Daniel cu noi pana a facut pana pe o coborare. Primii  50 km am stat alaturi de Tudy si Frunzeanu si dupa aceea m-am rupt de ei pe o urcare. Aproape de sosire, in ultimii 6 km am fost prins din urma de Adi(Nitu Adrian) si a fost o sosire la sprint pentru noi, sprint castigat de mine astfel reusind sa termin etapa pe locul 3.
    Castigator a fost Frunzeanu si pe 2, Tudy.
    In capul listei a Clasamentului General dupa cele 2 zile a fost Frunzeanu Marian, eu pe pozitia 2 si pe 3 colegul meu Tudy Oprea.

    Competitia a fost una reusita,mi-a placut mult mai ales ca a fost si proba de sosea care m-a avantajat :D mi-a placut si maratonul, chiar daca mi-a fost greu si am terminat doar pe locul 3.
    Felicitari Emmedue Sport pt o competitie noua/diferita combinand cele 2 probe de ciclism si pt buna organizare !

8 comentarii:

  1. Asta inseamna ca la categoria ta de varsta ai fost pe primul loc in ambele curse nu?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitările mele Marius si echipei ProCycling Geiger Team pentru ambele etape, în cazul tău experienţa şi-a spus cuvântul pe anumite porţiuni ale cursei, ştiam că nu mă vei dezamăgi...:) >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Radu B. : Clasamentul separat, pe categorii de varsta a fost valabil doar pentru cei nelegitimati. Daca ar fi fost categorii diferite de varsta, da as fi fost pe primul loc la ambele. Multumesc :D

    @ Marian : Multumim pt felicitari si merci ca ai avut grija de mine in prima parte la maraton cand am ramas fara apa dupa ce mi-a sarit bidonul din suport :)) Ai mers super bine , mai ales la maraton, cu toate ca te-ai ratacit :p >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Radu B,chiar era vorba sa fie cat. de varsta pentru toata lumea,insa organizatorul s-a sucit in ultimul moment intr-un efort de a atrage mai multi participanti,nerespectand asftel intelegerea cu ceilalti organizatori de concursuri de face clasamente din 10 in 10 ani valabile pentru toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da?!... Foarte ciudat , credeam ca e mai serioasa treaba , ma gandeam ca se stie de la inceput ce si cum, si odata ce a fost totul anuntat oficial nu mai au voie sa schimbe treaba . Pacat daca nu sunt seriosi .... nu imi spune ca nici macar nu stiti pe ce alergati :)) Mersi Anonim
    PS: Oricum mi se pare foarte urata treaba, ca odata ce stii un lucru poate nu iti bati ficatul sa alergi dupa cel care e in fata dar la alta categorie de varsta ... dupa care constati cu stupoare ca ai pierdut pozitia...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu s-au sucit, nu au fost categorii de varsta la cupa emmedue nici anul trecut pentru profesionisti / legitimati.
    Amatorii au avut categorii de varsta, dar cei legitimati au fost obligatii sa alerge intr-o singura categorie, in care intrau si amatorii!
    Pai daca cei cu cod UCI aveau categorii separate, si pe criterii de varsta, la cati sunt, erau toti pe podium, chiar daca veneau mai tarziu decat un amator la 40+..
    Nu confundati amatorii antrenati ai celor cateva echipe din romania cu sportivii ce pedaleaza cu salariul (mic ce-i drept, ca romanii joaca doar fotbal in fata tvului). Sunt amatori, se antreneaza pe cont propriu, unii pe biciclete facute din bucati adunate de-a lungul timpului/concursurilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ar fi fost o cursa UCI s-ar fi respectat regulile UCI-ului dar organizat ca un maraton pe etape , organizatorul putea face categorie si pt cel mai colorat tricou sau sa premieze ultimul ciclist sosit...
    Oricum , a fost o cursa foarte buna si nu ma supar ca am venit pe 2 sau ca nu s-a facut categorie separata :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...