luni, 2 mai 2011

Cupa Federatiei Romane de Ciclism Tg. Mures 30-aprilie

La cupa FRC am avut de parcurs 7 tururi a cate 3 km / tur. Din start m-am pozitionat al 3-lea dupa colegul meu Logigan Lucian si dupa Grosu Edy care a preluat conducerea pana la primul deal,cel mai abrupt de pe traseu unde Logigan l-a depasit iar eu l-am urmat.
De aici ne-am pastrat pozitiile pana la finalul cursei : Logigan castigator, eu pe 2 si pe locul 3 a terminat Radu Tudor de la C.S Maros. Asadar Pro Cycling Geiger a dominat competitia :D

4 comentarii:

  1. Felicitari! Am si eu o intrebare pt. tine... sper sa nu te supere... Din cate am inteles Lucian este in echipa cu tine, cum se procedeaza cand sunteti 2 de la aceeasi echipa in fata chiar va bateti pt locul 1 sau ramane la mica intelegere . Sper sa poti raspunde cat mai sincer .

    RăspundețiȘtergere
  2. unBloghistinraitduminică, 15 mai, 2011

    Sincer ma bucur sa vad ca din ce in ce mai multa lume vizeaza si alte sporturi , mai ales unul atat de greu cum este ciclismul , chiar daca mai au si intrebari mai ciudatele:)Poate asa vor aparea mai multi interesati sa investeasca in acest sport. Felicitari pentru blog Marius este foarte reusit se pare ca ai talent si la scris , felicitari si pentru interviurile din MBike si Cosmopolitan(Sfat: Cred ca ar trebui sa le pui mai in evidenta , daca nu imi atragea atentia sigla de la JanSport nu cred ca le vedeam) Din cate vad ai ceva sponsori felicitari si pentru asta, vis a vis de sponsori am si eu o mica intrebare, am vazut ca ai trecut si Actioncamera auzisem de ei am vazut si situl dar banuesc ca tu detii una, vroiam sa iti aflu parerea despre performantele ei si sa stiu ce model ai . Multe succese pe viitor!Spor la pedalat , spor la cat mai multe articole si cat mai multe postari interesante pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Cata : Multumesc pt felicitari.
    De obicei castiga cine e mai bun adica, daca suntem 2 din aceeasi echipa in fata ne putem bate pt primul loc dar in asa fel incat sa nu ne epuizam si sa castige cel de pe locul 3... ceva de genul :)) iar daca suntem intr-un grup de 3 sau 4 oameni si noi 2 ,vorbim si cine se simte mai bine dintre noi ramane sa castige(sau sa incerce) iar cel care se simte mai putin bine incearca sa oboseasca adversarii(prin atacuri, sprinturi,etc). Sunt diferite tactici, depinde si de circumstantele competitiei.

    @ unBloghistinrait : O sa fac cumva sa pun mai in evidenta cele 2 link-uri, ai dreptate :)
    Apropo de Actioncamera, urmeaza sa primesc Contour HD,( mi s-a parut cea mai potrivita pentru ce am nevoie ) o voi primi maine,16 mai. Dupa ce o primesc o sa postez un mic filmulet si un review al camerei.
    Multumesc pentru urari! Daca tot esti bloghist inrait n-ar fi fost rau sa lasi blogul pt a-l putea adauga la ce citesc :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristian aka "BloghistulFaraTimp"joi, 19 mai, 2011

    "unBloghistinrait" ..am scris in gluma din pacate nu prea am timp sa intretin un blog si sa il fac doar ca sa pun 2 3 postari pe an... nu vad rostul , in cazul tau e altceva. Ma bucur ca mi-ai urmat sfatul vis a vis de interviuri, se vad mult mai bine acum . Multumesc si eu pentru raspuns si astept review. O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...