sâmbătă, 21 mai 2011

Cupa Emmedue Sport Etapa I

     Astazi a fost prima etapa a cupei Emmedue Sport , proba de sosea la care am terminat pe locul 2 dupa Marian Frunzeanu. De la inceputul cursei , aproximativ km 15 ( nu stiu sigur) pe vant de "morcov"(vant lateral la care  se duce trena cat mai aproape de bordura ca cel din spate sa beneficieze cat mai putin de plasa celui care e in fata) m-am pus la trena si am marit viteza. Dupa mine era colegul meu Tudor Oprea(Tudy) si restul nu stiu ca nu m-am uitat , doar mi-am chemat colegii si m-am pus pe dus :D dar dupa putin timp am ramas in frunte eu cu Tudy, Frunzeanu,Logigan si inca , cativa sportivi in total la numar vreo 8(parca :)) .

     Frunzeanu a accelerat pe primul deal ,cel mai lung si Tudy cu Nitu Adrian l-au urmat dar Tudy a facut pana asa ca in fruntea  cursei erau acum doi ploiesteni , Frunzeanu si Adi. Noi, restul ciclistilor din grupul urmaritor am mers la ritmul nostru si pe coborare ne-am grupat , ramanand 4 sportivi(eu , Logigan ,Tudy si juniorul Tg Muresan Losonczi Cristian) . Dupa ceva timp l-am prins pe Adi si am rulat in formatia de 5 oameni pana in ultimii 15 km unde l-am prins pe Frunzeanu.
     De acolo am mers grupati, relaxati oarecum, pana pe ultima catarare unde era si sosire adica la Seciu. Pe Seciu Adi a incercat niste sprinturi sa scape de mine dar nu a reusit asa ca sosirea a fost la sprint, sprint mai ghinionist pt Adi caruia i s-a rupt o spita cand a incercat sa contracareze sprintul lui Frunzeanu si astfel si-a ratat sansa de a se bate la sosire.

     Clasamentul  dupa prima zi din Cupa Emmedue Sport  :
1 Frunzeanu Marian
2 Petrache Marius
3 Nitu Adrian
4 Tudor Oprea
5 Logigan Lucian

     Sa vedem cum va fi maine la Maratonul de 70 km care este posibil sa fie mai dificil decat cursa de astazi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...