marți, 10 mai 2011

Prima Evadare 2011

Dupa cum bine stie toata lumea, in ziua concursului ,08-mai , a plouat de la start pana la finish. Ma gandeam ca nu mai are rost sa scriu despre cursa deoarece multa lume a scris si se stie cat de greu a fost.
Greu , nu din punct de vedere fizic(al efortului pe bicicleta) cat din cauza vremii care m-a facut sa intepenesc pe bicicleta din cauza frigului, sa tremur in timp ce pedalam si convingandu-ma ca nu e chiar atat de grav :)) ( URASC FRIGUL :))

Imi era asa de frig incat dupa vreo 30 km de fuga , cand ieseam in portiunile descoperite , abia asteptam sa intru din nou in padure sa nu ma mai bata vantul ( app, daca mergeam cu viteza mai mica , nu se mai simtea asa rece :))
Cu gandul numai la sosire, la hainele uscate si din cauza sprintului continuu din prima parte in care pulsul nu mi-a scazut sub 170 , am omis sa ma alimentez fapt care mi-a facut si mai dificila ultima parte a traseului.
Am avut noroc, ca nu am facut pana dar sigur au fost altii care nu au avut norocul meu din acest punct de vedere. In ultimii 5-6 km am vazut in fata un coleg care ma depasise cu putin timp in urma ... avea pana pe spate. M-am oprit sa incerc sa ajut si cum era la o alta categorie si incerca sa prinda podiumul i-am dat roata mea de spate dupa care a continuat dar din pacate a terminat doar pe locul 4. Cat timp am incercat sa repar roata am pierdut multe minute si cateva locuri in clasament.
Chiar daca inainte de start aveam un obiectiv clar( sa castig sau sa fiu pe podium) , se dovedeste din nou ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ :)) Am terminat pe locul 15 la categoria 19-29 ani, rezultat foarte slab.
Acestea fiind spuse , despre Prima Evadare numai vorbe de lauda si ne vedem la anu' . Sper la o vreme mai buna !



7 comentarii:

  1. Lasa, ca poate avem noroc de vreme mai buna anul asta la celelate concursuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sigur o sa prindem vreme buna la cursele viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacat ca ai avut ghinion cu frigul ... sunt putin care isi mai ajuta coepieri... sper sa ai si tu parte de sprijinul care l-ai acordat. Multa bafta ! si vreme cat mai calduroasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, frig a fost pentru toata lumea doar ca eu sunt mai "sensibil"la frig :)) si daca tot nu mai aveam sanse la podium mi se pare normal sa ajut un coleg care se poate clasa in primii 3.
    Sa fie ! Si bafta si vreme calduroasa :D
    Multumesc pt aprecierea pozelor, o sa mai adaug cateva foldere :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca a fost vreme suuuper ! Vremea a fost de partea noastra ! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. A fost super frumos, nimic de comentat :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...