luni, 2 mai 2011

Gepida MTB Marathon 1-mai

Dupa Cupa FRC ma asteptam ca , clasamentul sa fie acelasi si la maratonul Gepida desfasurat tot in Tg.Mures.
Din pacate nu a fost deloc asa(pentru mine :). Dupa start , la intrarea in padure simteam ca pedalez cu dificultate si m-am gandit ca poate nu sunt suficient de incalzit si nu mi-am facut probleme,m-am gandit ca in 10 minute imi voi reveni. Ma tot rupeam de grupul fruntas dupa care ii prindeam din nou si dupa cateva repetari de genul acesta eram destul de epuizat si am renuntat sa fortez si am incercat sa-mi impun ritmul meu pana imi revin.
Problema a fost ca nu mi-am revenit ba chiar a fost mai rau deoarece imi scazusem ritmul cardiac, nu mai puteam sa rulez la capacitate maxima si din cauza unei cazaturi din timpul antrenamentului cu 2 zile inainte de maraton aveam dureri de spate , la muschiul lombar stang ceea ce-mi afecta puterea de pedalare. Cu toate acestea, am continuat la un ritm scazut si am terminat maratonul de 60 km pe locul 6 iar Logigan Lucian a fost castigatorul competitiei.

2 comentarii:

  1. Se pare ca te-a urmarit un pic ghinionul. Dar dupa ploaie iese mereu soarele! Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,normal. Oricum in orice sport sunt si zile bune si rele, nu se poate sa te simti bine 365 zile :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...